בית קפה – "סודות הקפה"

דייט מוצלח בעזרת קפה טוב

דייט מוצלח בעזרת קפה טובהכרויות עבור גברים ונשים גרושים היא הזדמנות נוספת ליצור קשר חדש עם בן או בת הזוג האחר. קהל הגרושים בעולם ההכרויות הוא קהל מנוסה אשר חווה הכרות ראשונית מהי ואף מעבר. עתה הוא מחפש הכרות חדשה ומרגשת. הכתבה בהכנה. המשך יבוא.

סטוץ, סטוצים או הכרויות סטוץ אינם אלא מפגשים מזדמנים למטרה מובהקת אחת והיא סקס. קיים קשר מהותי ומבני בין אתרי הכרויות לסקס לבין אתרי סטוצים. למעשה ניתן לומר ששני סוגי האתרים הם בעלי מטרה משותפת. יש המון סיפורי אהבה בנושא זה להסתיימו טוב וגם כאלה שלא.
יחד עם זאת, אתרי סטוצים נבדלים מאתרי הכרויות לסקס ואתרי היכרויות רגילים בכך שהם מייעדים ליצירת התקשרויות ומפגשים למטרה סופית אחת – סקס, כאשר מדובר בדרך כלל במפגש חד פעמי.
קהל היעד העיקרי שלא אתרי סטוצים הם בעיקר גברים. היקף הנשים המשתתפות באתרים אלו נמוך באופן יחסי לאתרי הכרויות רגילים. הסיבה העיקרית לכך, היא החשש שלהן שמא שמן וכבודן יפגע בשל חשיפה למטרת מפגש מעין זה. ואולם, נשים שפעילות באתר מעין זה זוכות לפופלאריות רבה וקהל מחזרים רב.
אחת הסכנות בשימוש באתרי סטוצים היא המתחזים. האופי החופשי של אתרים מעין מזמין טיפוסים "לא ידידותיים" לנסות את מזלם. בשל הקושי הטכנולוגי ומסך הפרטיות שמספקת רשת האינטרנט, התחקות אחר פועלו וזיהויו של אותו משתתף כמעט אפסי, דבר שמעלה את הסיכון למפגש עם טיפוסים מעין אלו.
לוח היכרויות הינו למעשה אתר היכרויות אשר מאפשר לאנשים להציג את עצמן במודעה בדומה ללוחות מכירה של חפצי יד שניה.
עולם ההיכרויות למבוגרים הינו תחום המפוצל בעיקרו לשניים מצד אחד, היכרויות לסטוץ או הכרויות לסקס ומצד שני, היכרויות לגיל המבוגר במשמעות האמיתית של המילה, היינו לגברים ונשים בחלק השני או השלישי של הייהם.
הכרויות לנשואים הינה נישת הכרויות המיועדת לגברים ונשים המעוניינים להכיר אנשים חדשים מחוץ למסגרת הנישואין. תחת נישה זאת ניתן למצוא מספר סוגים של אנשים, כאשר המכנה המשותף של כולם הוא רצון להכיר אדם חדש ללא קשר למעמדם כנשואים. הכתבה בהכנה, עמכם הסליחה.